3 תשובות
זה הגיוני לבכות במצב כזה
לפני שבועיים גם סבתא שלי נפטרה אני יכולה להבין אותך כל כך.

וכן...
כן זה נורמלי
את עוברת משבר עכשיו וזה הגיוני
אל תדאגי בשלב מסויים את תבכי משמחה מהשיר הזה בגלל שהוא מזכיר אצ סבא שלך ותגעגעי לכך
אל תדאגי הכל בסדר
באותו הנושא: