27 תשובות
1.71, 15, שלמה בהחלט
1.70 15 שלמה עם הגובה שלי :)
בן 18.
מטר 85.
ואני שלם איתו אפשר לאמר
מטר 85.
ואני שלם איתו אפשר לאמר
1.57
בת 17
לא שלמה איתו, אני מרגישה גמדה רצח
בת 17
לא שלמה איתו, אני מרגישה גמדה רצח
גיל : 12.5
גובה : 1.50
כן שלמה איתו
גובה : 1.50
כן שלמה איתו
אנונימית
1.73, 16 ולא.
1.68-9, עוד חודש וחצי 15
וכן
וכן
1.59
בת 22 וחצי
לא שלמה איתו בכלל..
בת 22 וחצי
לא שלמה איתו בכלל..
אנונימית
בן 18, 170 ס"מ, בשלבי השלמה.
169 בת 16
1.62 , 17 ועשרה חודשים
אני בסדר ? לא משנה לי כל כך
אני בסדר ? לא משנה לי כל כך
163 ובת 17
כן
כן
15
1.72
יאפ שלמה
1.72
יאפ שלמה
אנונימית
180 בן 19 מרוצה מאוד
14
1.70 ואני מרוצה
1.70 ואני מרוצה
1.75 בת 21
שואל השאלה:
black smoke
תגידי תודה אני 1.52
black smoke
תגידי תודה אני 1.52
אנונימית
16
מטר 76
שונאת את הגובה שלי והייתי שמחה להיות מטר 65
מטר 76
שונאת את הגובה שלי והייתי שמחה להיות מטר 65
1.81
בן 15
כן
בן 15
כן
14, 1.59. וכן אני מניחה.
14
1.53
כן שלמה איתו אבל הגובה מפריע לי עם המשקל
1.53
כן שלמה איתו אבל הגובה מפריע לי עם המשקל
אנונימית
17
1.60
בכלל לא שלם עם הגובה
1.60
בכלל לא שלם עם הגובה
אנונימי
180 בן 17 וכן מאוד
אנונימי
בת 17, מטר 55.
ולא שלמה עם זה, הייתה רוצה להיות מטר 60 או מטר 65..
ולא שלמה עם זה, הייתה רוצה להיות מטר 60 או מטר 65..
בת 17
מטר שבעים, אולי קצת יותר
שלמה עם זה
מטר שבעים, אולי קצת יותר
שלמה עם זה
1.63, 12, לא, בא לי להיות יותר גבוהה r.i.p
בת 16, 1.60, ואני לא סבבה איתו
אנונימית
באותו הנושא: