3 תשובות
שואל השאלה:
לא ניראה לי שזה הסגנון
לא ניראה לי שזה הסגנון
אנונימי
נראה לי כמו feature house (השם של הסגנון)
תהנה, אם בא לך עוד סגנון תוכל לשאול בכיף.
תהנה, אם בא לך עוד סגנון תוכל לשאול בכיף.
קישורים מצורפים:
אתה יכול להיכנס לערוץ של מי שעשה את השיר הזה ולמצוא עוד שירים כמו זה
מקווה שהבנת
מקווה שהבנת
באותו הנושא: