3 תשובות
תלוי
אבל מה שבטוח זה שאף פעם אני לא אשמע דיכאון איכ
אני שומעת כל הסגנונות, מכל הבחינות, גם עצוב, גם שמח, גם קצבי, גם שירי נשמה וכו וכו, כי יש לי מצבי רוח משתנים (כמו לכל אחד) ואני שומעת מוזיקה בהתאם למצב רוח שלי..
הכל מהכל
תלוי במצב הרוח שלי :)