4 תשובות
קול כנל#2
גם אני
אני גם חושב את זה כל הזמן! הגעתי למסקנה שצריך תמיד לחשוב שמחר יהיה טוב יותר! בהצלחה בעזרת השם!
זה נשמע מאד רציני, אני מבין את המצב הזה.
פעם הייתי במצב כמו שלך בדיוק, התגברתי עליו אחרי שהבנתי שחיים פעם אחת ואם אני לא מנצל כל דקה ונהנה מכל רגע אני מפסיד הרבה.
התחלתי לטייל וגם להכיר אנשים חדשים ולנהל איתם שיחות ולעשות הרבה ספורט.. זה משחרר ומוציא את האנרגיות השליליות.
בסופו של דבר זה לא יעזור לנו להתקדם בחיים אם נשאר עם המחשבות השליליות.