4 תשובות
כי כשהם היו מנודים וחסרי ביטחון עצמי ככה הם התחזקו יותר מאחרים שלא היה להם את זה וככה בעצם רב האנשים החזקים היה להם קשה בהתחלה ורב האנשים החלשים ויתרו לעצמם
קודם כל לא חושבת שזה נכון שכל מי שהיה מנודה כיום מצליח מאד.

ומסיבה פשוטה, אחרי שלא ראו אותם, הם היו "אפסים" הם החליטו לעשות משהו עם עצמם ולהראות לכולם שהם הכי הכי.
כי הם עשו עם עצמם משהו במקום להיות עם "חברים"
זה מחשל