10 תשובות
זה ממש טוב
שואל השאלה:
בלי לחם אכלתי את הדג כי אכלתי קוסקוס לא רציתי לאכול יותר מידי פחמימות ופרי אכלתי גם
בלי לחם אכלתי את הדג כי אכלתי קוסקוס לא רציתי לאכול יותר מידי פחמימות ופרי אכלתי גם
זה סבבה
לא, זה בסדר. בתיאבון (:
בהצלחה באימון (:
בהצלחה באימון (:
שואל השאלה:
והאם זה נורא שביצה קשה עם סיר חמין נשארה קצת זמן בחוץ אחרי הבישול ? בערב הייתה במקרר עד עכשיו
והאם זה נורא שביצה קשה עם סיר חמין נשארה קצת זמן בחוץ אחרי הבישול ? בערב הייתה במקרר עד עכשיו
שואל השאלה:
קצת נשארה בצהריים אחרי הבישול
קצת נשארה בצהריים אחרי הבישול
זה טוב אבל עדיף גם להקפיד לאכול בבוקר, גם אם זה משהו קטן
שואל השאלה:
קמתי ב 12:25 פשוט ושתיתי על הבוקר 2 כוסות מים חצי חמים וחצי קרים ורשום לא לאכול ולשתות 45 שעות לאחר מכן
קמתי ב 12:25 פשוט ושתיתי על הבוקר 2 כוסות מים חצי חמים וחצי קרים ורשום לא לאכול ולשתות 45 שעות לאחר מכן
שואל השאלה:
וחיממתי לי 13:17 את הדג ואחרי שהדג יתחמם אכלתי אותו ואז את הקוסקוס עם חומוס ביצה קשה
וחיממתי לי 13:17 את הדג ואחרי שהדג יתחמם אכלתי אותו ואז את הקוסקוס עם חומוס ביצה קשה
אם את רוצה לרזות רצוי לאכול פחות פחמימות אבל לא אפס ולצרוך פחמימות בריאות מירקות פירות פירות יבשים. להימנע מלחם חטיפים סוכר. שמן זית חופשי בטיגון וטרי.
תפריט: בוקר חביתה מביצה או שתיים עם סלט עגבניה מלפפון שמן זית ולימון. ביניים: סלט כרוב עם שמן זית ושומשום או שלוש כדורי אנרגיה שמכינים מעיסת תמרים רבע כוס קקאו רבע כוס שמן קוקוס רבע כוס פקאנים רבע כוס אגוזי מלך רבע כוס חמאת שקדים ומגלגלים בקוקוס.
צהריים: שתי חתיכות של חזה עוף מטוגן בשמן זית עם תבלינים פפריקה או מה שאת אוהבת וירקות מוקפצים ברוקולי כרובית סלרי שומר ירקות עליים שעועית ירוקה פלפלים מכל הסוגים כרוב או כרוב ניצנים אפשר כל הירקות כולל עגבניות גזר קישוא חוץ מתפוא ובטטה. ביניים: תפוח עם חמאת שקדים ללא סוכר וקקאו אורגני. ערב: מרק קטניות חופשי, או אטריות שעועית עם ירקות טריים או מאודים.
אם מוותרים על פחמימות מדגנים חשוב לאכול פחמימות ממקורות אחרים:ירקות ,פרי ליום, קטניות, פירות יבשים. התפריט שנתתי מאד בריא. הוא גם מרחיק אותך מדברים שהרבה רגישים אליהם ועלולים להפריע לדיאטה כמו חלב חיטה סוכר לבן. את תרזי כי הגוף לא מתמכר לדברים טבעיים רק למעובדים והמלאכותיים שהוסיפו להם חומרים
תפריט: בוקר חביתה מביצה או שתיים עם סלט עגבניה מלפפון שמן זית ולימון. ביניים: סלט כרוב עם שמן זית ושומשום או שלוש כדורי אנרגיה שמכינים מעיסת תמרים רבע כוס קקאו רבע כוס שמן קוקוס רבע כוס פקאנים רבע כוס אגוזי מלך רבע כוס חמאת שקדים ומגלגלים בקוקוס.
צהריים: שתי חתיכות של חזה עוף מטוגן בשמן זית עם תבלינים פפריקה או מה שאת אוהבת וירקות מוקפצים ברוקולי כרובית סלרי שומר ירקות עליים שעועית ירוקה פלפלים מכל הסוגים כרוב או כרוב ניצנים אפשר כל הירקות כולל עגבניות גזר קישוא חוץ מתפוא ובטטה. ביניים: תפוח עם חמאת שקדים ללא סוכר וקקאו אורגני. ערב: מרק קטניות חופשי, או אטריות שעועית עם ירקות טריים או מאודים.
אם מוותרים על פחמימות מדגנים חשוב לאכול פחמימות ממקורות אחרים:ירקות ,פרי ליום, קטניות, פירות יבשים. התפריט שנתתי מאד בריא. הוא גם מרחיק אותך מדברים שהרבה רגישים אליהם ועלולים להפריע לדיאטה כמו חלב חיטה סוכר לבן. את תרזי כי הגוף לא מתמכר לדברים טבעיים רק למעובדים והמלאכותיים שהוסיפו להם חומרים
באותו הנושא: