13 תשובות
שם קפוצ'ון
אני שם.
כן
לדעתי זה לא יפה.
ועדיף סווטשרטים
ועדיף סווטשרטים
כן אני שם וכולם חושבים שאני ילד אנימה
כן
אני לא שמה כי אני לא אוהבת בכללי את כל הג'קטים וכל זה.
כן
תמיד שמה
כי אני מלאה וזה חורף.. אז כן
כי אני מלאה וזה חורף.. אז כן
אנונימית
מה ההבדל בין גקט קפוצון לסווצרט?
אנונימית
אני לובשת תמיד
אבל קפוצ'ונים של אחים שלי
אבל קפוצ'ונים של אחים שלי
באותו הנושא: