5 תשובות
כן, אוכל תמיד משפר את המצב רוח :)
את לא חייבת
תצאיי
אם כבר לצאת למה לא
שואל השאלה:
ואם לא
אנונימית
תצאי, אולי זה יעלה לך את המצב רוח