3 תשובות
אנחנו לרוב הולכים למסעדות "פלצניות" אבל גם לא חסר פעמים שהולכים למסעדת בשרים רגילה. זה ממש כיף
אנונימי
לא אני. אני מתה על זה
אני גם הם תמיד עושים פאדיחות ומתנהגים מגעיל ...