ומיום חמישי כואבת לי נורא שן הבינה השמאלית שצומחת ,ברמה שהיא בלתי נסבלת. אני לוקחת כדורים וזה עוזר לשיכוך הכאב כדי שאוכל לפחות לתפקד. אני בקושי מצליחה לפתוח את הפה כי ממש כואב לי . השאלה שלי היא האם יש בעיה וצריך לעקור? או שהכאב שאני מרגישה הם כאבי צמיחה?