התחברות הרשמה

התחילו לצמוח לי שיני בינה

ומיום חמישי כואבת לי נורא שן הבינה השמאלית שצומחת ,ברמה שהיא בלתי נסבלת.
אני לוקחת כדורים וזה עוזר לשיכוך הכאב כדי שאוכל לפחות לתפקד.
אני בקושי מצליחה לפתוח את הפה כי ממש כואב לי . השאלה שלי היא האם יש בעיה וצריך לעקור? או שהכאב שאני מרגישה הם כאבי צמיחה?
22 בפברואר 2019, 17:05
שינייםמאיזה גילבריאות השןרפואה אלטרנטיביתרפואה משלימה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
התחילו לצמוח לכם שיני בינה? ובני כמה אתם?
התחילו לצמוח לי שיני בינה, צריך לעקור אותן?
בחיאת, שפם בר מצווה, יפה או להוריד? אני בן 16 וחצי ועדיין לא הורדתי התחילו לצמוח לי זיפים והשפם בר מצווה די מכוער, לגלח?
התחילה לצמוח לי שן בינה ואני רק עוד איזה שבועיים אהיה בת 17 זה הגיוני בכלל??
זאת שאלה קצת מוזרה. יש לי נפיחות כזאת בחניכיים וזה איפה שאמורה לצמוח לי שן בינה ונראה לי שכבר היא מתחילה לצמוח.
צמיחת שיני בינה - היי, אני בת 16 ומתחילה לצמוח לי שן בינה בצד אחד של הפה. זה אמרו לצמוח בסביבות גיל 16 או שלא?
צמיחת שיני בינה - באיזה גיל בערך מתחילה לצמוח שן בינה?
אי פעם בני מינכם התחילו איתכם?
הגיל לצמיחת שיני בינה - אם התחיל לצמוח לי שן בינה בגיל 12 זה רע?
יש לי שן בינה למעלה בסוף ושן בינה אחת למטה שמתחילה לצמוח
חצ'קון חדש החליט לצמוח לו בין 2 הגבות שלי (ממש מעל המשקפיים)