7 תשובות
די קל
זה ממש קל..
רק צריך להעביר מוצרים
זה לא קשה.. פשוט יושבים/עומדים כמה שעות ומעבירים מוצרים.. את יכולה לעשות את המשמרת יותר כיפית בלדבר עם הקופאי/ת שלידך..
תלוי אם את אדם מסודר או לא.
עבודה קלה מאד עם שכר מינימום...
זה קל מבחינת מה עושים
אין יותר מידי אחריות, רק להעביר מוצרים ולגבות תשלום.
יכול להיות שזה יהיה לך קשה כי זו עבודה מונוטונית, תלוי בך.