6 תשובות
תלוי איפה
תלוי איפה
לדוג איפה שאני עובדת זה ממש קשה
עבדתי כקופאית ... נחמד יחסית
בכלל לא קשה
לא עבודה קשה מידי
לא כמו קופאית.