6 תשובות
תלוי איפה
תלוי איפה
לדוג איפה שאני עובדת זה ממש קשה
לדוג איפה שאני עובדת זה ממש קשה
עבדתי כקופאית ... נחמד יחסית
בכלל לא קשה
לא עבודה קשה מידי
לא כמו קופאית.