5 תשובות
משעמים.
שואל השאלה:
מה עושים שם, בערך?
אנונימי
טיולים של בית ספר זה קקה.
להיות עם החברים חלק מהזמן כיף אבל חוץ מזה לא.
הולכים לא עושים כלום
אנחנו שנה שעברה (כיתה י) עלינו על הר לא ראינו כלום, עשינו את מסלול המוות בחום של 80 מעלות ו.. זהו.
לא היה מה לראות
אתה לא מבין איזו התרגשות הייתה לילדין שהם ראו את האוטובוס באופק
לי היה סבבה. היה טיול של 3 ימים בדרום. היינו במכתש רמון, ועשינו התנדבות בשדה של מישהו