תשובה אחת
כי הם מפגרים חסרי בטחון עצמי שחושבים שאם ישיגו את התשומת לב של אותה אחת אז זה דרך טובה להתחיל איתה, ופה הם טועים בעצם
כי מבחינתי, זה ממש לא צורה/דרך טובה להתחיל עם מישהי.
כי מבחינתי, זה ממש לא צורה/דרך טובה להתחיל עם מישהי.
אנונימי
באותו הנושא: