התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאין לנו גדנע בבית ספר כי אחוז הגיוס שלנו ממש גבוה?
18 בפברואר 2019, 16:53
גדנ"ע
גיוס
כיתה
תיכון
טיול
תשובה אחת
כן
Skylight
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שהיה לי 25 אחוז הפאלפון שלי נכבה ועכשיו יש לי 94 אחוז?
איך זה הגיוני ש90 אחוז מהאתר זה בנות?
זה הגיוני שבבית ספר אין לך ביטחון עצמי אבל לאחר הבית ספר יש לך?
הגיוני שירד לי 13 אחוז בלילה שאני לא משתמשת בטלפון?
התבזבז לי 5 אחוז בחצי שעה זה הגיוני?
הגיוני שב20 דקות ירדו לי 12 אחוז?
הגיוני שביום בחירות עבדתי ולא קיבלתי 150 אחוז? קיבלתי 70 אחוז משו כזה לפי מה זה הולך?
אני בבית ספר פרטי ואין בבית ספר שלי מועד ב זה הגיוני ?
זה הגיוני שהייתי על כמעט 100 אחוז אמינות ועל כמה תשובות שמחקו לי הגעתי ל80?
זה הגיוני להעלות מסת שריר ולרדת באחוזי השומן בו זמנית?
הגיוני להשתכר מ8 אחוז אלכוהול?