4 תשובות
המשקל שלך סבבה לגמריי! אבל אם בא לך אז תכלי ירקות תאכלי פעם ביום משהו מתוק ולאט לאט תצמצמי את הממתקים בשבוע, תכלי 3 ארוחות מ ס ו ד ר ו ת ביום בבוקר תכלי ממש טוב, ככה חביתה\טוסט\סלט בצהרים תכלי בשרי עם לחם ובערב תאכלי פרחיות עם גבינה\ לחמית\פתית או משהו אחרק בקטנה אולי איזה מעדן, לפני כל ארוחה תשתי 2 כוסות מים, זה ממלא את הבטן ומפחית את הרעב והרצון לאכל בכמויות ;)
מקווה שעזרתי :p
אנונימי
תראח, קודם כל היחס בין הגובה למקל שלך הוא בסדר גמור.
את התפריט עדיף לך לקבוע עם דיאטנית, מכיוון שכדאי לך לעשות דיאטה מאוזנת שלא תגרור אותך למצב של הפרעת אכילה.
חוץ מהדיאטה, כדאי לך להימנע מאכילת מתוקיםלמיניהם (כולל מיצים ממותקים) ולהפחית באכילת אוכל מטוגן.
מקווה שעזרתי, טלייה
תקשיבי, אני בת 12 ואני שוקלת 40 קילו. אומרים לי שאני ממש רזה ואני לא! אני אוכלת בכמויות, ואיכשהו במקום להשמין 6 קילו אני משמינה מדי פעם קילו. הפטנט שלי הוא פשוט לא לאכול ממתקים. את תראי שלאחר כמה ימים את כבר תיראי שהבטן שלך פחות נפוכה. אני כל יום בוחנת אותה ואומרת לעצמי: "כולם אומרים לי שאני רזה, אבל אני לא!" במיוחד אחותי, שהיא אומרת שאני אנורקסית. ואני בכלל לא! אני אוכלת לפחות 5 ממתקים ביום. וזה לא משפיע עלי הרבה.
בקיצור- =אל תוכלי ממתקים! תוכלי רגיל, פחמימות, ויטמינים, אבל לא ממתקים!=
פשוטט תשתי המווון מייים.. ותאכלי כמו שה-מישהי הראשונה כתבה, למישהי שאאני ממכירה היה פגישה עם דיאטנית או איך של אומרים אתזה...... והיא אמרה לה מה מתאים לה ונתנה לה תפריט אבל מה שהכיי הכי חשוב זה לשתוות המוןן, רק בחיים אל תרעבי את עצמךך...
עממיתווווששש;P