7 תשובות
יש הרבה בנות שאני דלוק עליהן אבל בגלל שאני ביישן , אני לא מעז לפנות אליהן וקשה לי מאוד לפתח איתם שיחה כי אני סגור , לוקח לי זמן להיפתח
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך אתה מתנהג
אז איך אתה מתנהג
אנונימית
אני בעיקר מסתכל עליהן
אנונימי
הייתי רוצה איכשהו להתחיל איתם , אבח שיהיה נח נגיד סתם אני יעזור לה במשהו ואז אני יתחיל לדבר איתה אבל סתם ככה לא הייתי מתחיל
אנונימי
נכון
אנונימי
שואל השאלה:
אתם ממש ביישנים
אתם ממש ביישנים
אנונימית
תקשיבו לדעתי לכל אלה שכתבו שהם מחכים שמישהי תבוא לדבר איתם .
תבואו אליה בנות יותר מפחדות מכפ
תבואו אליה בנות יותר מפחדות מכפ
באותו הנושא: