9 תשובות
יתרונות- את פוגשת וחיה עם אנשים חדשים ויוצרת המום חברויות ואפילו לכל החיים. חסרונות- לפי דעתי הזמנים של לנסוע הביתה והכל ולראות את המשפחה פחות וגם פרטיות
לאיזה פנימיה?
זה תלוי לאיזה פנימיה.. כי יש לוז שונה בכל פנימי.
שואל השאלה:
ממש תודה!❤
אנונימית
אני בפנימיה.. וזה הדבר בכי טוב שעשיתי בחיים שלי.. האנשים שם הם כמו משפחה אני עולה לכיתה י הצטרפתי שנה שעברה.. ומקום מדהים.. בהתחלה היה ממש קשה אבל אני חושבת שלכל אחד קשה באיזשהו שלב כי בתכלס זה מקום חדש ואנשים חדשים וצוות והכל.. אני רוצה להגיד לך שתלכי לזה הכי מאושרת שיש גם אם את לא הכי רוצה.. את תכירי שם עולם חדש אנשים חדשים שיהיו איתך כל משפחה בקיצור!! אבל משפחה אמיתית בשבילי לפחות.. גם אצלנו כולם קשורים אחד לשני אין יוצאי דופן כולם ביחד!!!! מכל השכבות שיש
אה חסרונות זה הימי הגיינה שזה סיוט אבל מצחיק אם ישלך חדר זורם.. אהמ מציר תורניות חדר אוכל פעם בשבוע לא לכל הפנימיות.. אהמ נקיונות לפעמים וזהו תכלס
שואל השאלה:
זה פנמייה של רווחה בעיקרון
אנונימית
שואל השאלה:
אהה חחח.
דווקא פחדתי שיהיה לא טוב כי זה של הרווחה אבל תודה חח זה הרגיע
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית