14 תשובות
בדרך כלל אני צובע את הציפורניים שלי חחח
תחביב מוזר
תחביב מוזר
בעיקר חתולים ופיצה
שואל השאלה:
שחור?^^
שחור?^^
לא. אני שונאת לראות את הידיים שלי לא נקיות.
אני כותבת דברים על היד
גם תזכורות ודברים שאני צריכה לעשות וגם את השם שלי בכל מיני פונטים
גם תזכורות ודברים שאני צריכה לעשות וגם את השם שלי בכל מיני פונטים
מנסה שלא אבל אם כן אז גלקסיה כוכבים ירח דברים כאלה
מטומטמת גאה
אם את שואלת אותי, לא רק
אם את שואלת אותי, לא רק
כן
אני צובעת את הבתוכו של הקעקוע לב שיש לי ביד
אני צובעת את הבתוכו של הקעקוע לב שיש לי ביד
כן
אני רושמת משפטים על היד או סתם עושה מנדלות שלא יוצאות משהו
אני רושמת משפטים על היד או סתם עושה מנדלות שלא יוצאות משהו
רק שליפים
לפעמים
כן
אבל של אחרים (:
אבל של אחרים (:
ביסודי הייתי חוזרת הביתה עם ידיים מלאות ציורים, אבל אז הגעתי למסקנה שזה נורא לא אסתטי, לא בריא, ולא יפה, במיוחד בימים שיש לי אירועים, אז עברתי לצייר על ידיים של אחרים, ותאמינו או לא יש כאלה *שמבקשים* שאני אצייר עליהם(:
כן, ציירתי מכתה ד עד שזה התחילו לי כאבים מרוב כל הדיו שהכנסתי.
באותו הנושא: