יש לי ידיד כשהכרנו היינו ביחד אבל אז לא הרגשתי כלום אז חתכתי וגם ממש יש לי פחד מקשרים ומאז היינו ידידים טובים אבל הוא המשיך להיות מאוהב בי ועכשיו שוב התנשקנו וכאילו הסברתי לו הכול והוא אמר שהוא מבין ושהוא מבטיח שלא יילחץ עליי וזה אז הסכמתי אבל אני לא יודעת אם אתאהב בו אז כדאי?בנוסף אני חייבת שיש לי קראש על מישהו אחר שאני לא יכולה להיות איתו..