יש מישהו שמאוהב בי הבעיה היא שאני לא נמשכת אליו אבל לפני כמה ימים הוא התחיל לגעת בי ברגל קצת, בידיים, בשיער
ואי אפשר להגיד שסבלתי אבל אני נורא מבולבלת אולי סתם זה היה לי כיף כי אני יודעת שאני כבר נואשת לאהבה ולזוגיות כי אף פעם לא חוויתי זאת? אה ושכחתי לציין שהאופי שלו מדהים כמובן מה אתם אומרים? לתת סיכוי? אני לא יודעת מה לעשות בת 17