התחברות
הרשמה
אם אני בשלב 300 בהליקס גאמפ, אם אני אשחק בזה כל הלילה אני יכולה להגיע ל1000?
15 בפברואר 2019, 20:22
פירסינג
הליקס
עגילים
עגיל באוזן
פרחים
תשובה אחת
לגמרי, זה בדיוק מה שאני עשיתי
ת
תהרגואותי
באותו הנושא:
איזה שלב אתם בהליקס גאמפ? (Helix jump)
באיזה שלב אתם בהליקס ג'אמפ?
יש לי הליקס רגיל. כדאי לי לעשות עוד הליקס מתחתיו וגם הליקס קדמי כדי שיהיה לי הליקס עליון, ואינדסטריאל?
קיים שלב כלשהו במהלך הלילה שאף אחד לא שואל פה שאלות?
אוף הגענו לשלב הזה בלילה שנגמרות פה השאלות
מותר הליקס בצבא?מה יעשו לי אם אני אלך עם הליקס?
תקשיבו אם אני אשחק קשה להשגה זה יעזור?פירוט
בהרצליה או כפר סבא יש סקיי גאמפ או איי-גאמפ?
שלב 950 בהליקס ג'אמפ
התחילה לי מוגלה שחורה כזאת בהליקס וזה כואב רצח ונפוח מה לעשות? אני לא יכולה לישון בלילות אני מתה מכאבים
נכון יש איי גאמפ אז עכשיו פתחו יו גאמפ איפה פתחו?