התחברות
הרשמה
שלב 950 בהליקס ג'אמפ
האם כבר אפשר להגדיר אותי חסרת חיים?
24 ביוני 2018, 16:58
משחקים
תשובה אחת
כן
א
אנרגיה
באותו הנושא:
יש לי הליקס רגיל. כדאי לי לעשות עוד הליקס מתחתיו וגם הליקס קדמי כדי שיהיה לי הליקס עליון, ואינדסטריאל?
הליקס באוזן - בנות באיזה אוזן עושים הליקס? ימין או שמאל? תודה על העזרה
כדאי לי לעשות עגיל באוזן ימין+שמאל+ הליקס היום או רק הליקס?
מה עדיף לי לעשות- הליקס במחט או הליקס באקדח?
במה יש יותר סיכון, הליקס או נזם? דווקא אני בקושי מכירה אנשים עם זיהומי נזם והמון עם זיהומי הליקס
האם כדאי לי לעשות הליקס? האם זה מסוכן? ( הליקס זה עגיל בלמעלה של האוזן)
הליקס והליקס קידמי אותה האוזן יפה?
החלפת עגילים לאחר עשיית הליקס - היי, עשיתי הליקס לפני שבועיים וחצי ככה, מתי אוכל להחליף לעגילים אחרים?
מאיזה גיל אפשר לעשות הליקס? כי ראיתי ילדה קטנה שיש לה הליקס ואני פשוט בשוק!
הליקס - אתמול עשיתי הליקס, איך מטפלים בו? שרק מי שבאמת מבין שיענה בבקשה!
אפשר לשים איך שעושים את החור של ההליקס הליקס חישוק או שצריך לחכות?