8 תשובות
מותר להגיד רק כשמתפללים
מותר רק כשמתפללים
בלימוד תורה מותר להגיד את שם השם המפורש (גם תהלים זה נקרה)
ובתפילות צריך להגיד "אלוהים"
מותר גם שקוראים תהילים
אומרים אדוני/ אלוהים. כל הקטע שמותר בתפילות אבל לא סתם ככה
כשאת מתפללת את אמורה להגיד את שם השם, מן הסתם שאומרים אדו-ני ואלוהים.
כשאת סתם אומרת ולא מתוך תפחה זה אסור.
מותר רק שמתפללים