2 תשובות
אם מה שמשפיע עלייך זה בעיקר הלחץ של האנשים מסביב, תנסי להתמקד בעצמך ולא באחרים. את לא יודעת כמה הם למדו, אבל את יודעת שאת למדת מספיק. לך באופן אישי אין סיבה להילחץ כי את יודעת את החומר. תזכירי את זה לעצמך. ויהיה בסדר, אחרי הכל, מבחן זה רק דף עם אותיות d:
תתעלמי מאחרים, תעצמי עיניים ותתרכזי ברוגע שלך, את יודעת מה שאת יודעת, הלחץ רק מקשה לזכור דברים
בהצלחה:)