9 תשובות
עדיף שתרשמי לה רק בחגים.
המ זה דיי מוזר
שואל השאלה:
אתם חושבים שזה שאני לפעמים רושמת לה בחגים זה סבבה? היא אישה שעזרה לי מלא בחיים
אנונימית
זה בסדר, זה מראה על אכפתיות.
חגים זה סבבה לגמרי פשוט יום אהבה ספציפית זה מוזר
בחגים זה סבבה אבל ביום אהבה קצת פחות...
לא, זה יהיה מוזר
שואל השאלה:
כי זה היה בחגים
אנונימית
תרשמי למה לא?
אם רשמת לה כבר קודם אז למה פדיחה שתרשמי לה שוב?
אנונימית
באותו הנושא: