4 תשובות
כל השיט הזה של "פופולאריות" באמת ממש עלוב.
אין לך באמת מה לייחס תשומת לב, אני יכולה להגיד לך (אני כיתה י') שמאז שעברתי לתיכון לכל אחד יש את החברה שלו, ולא ממש מתעסקים בזה
הכי טוב להיות את/ה :)
מכיתה ח נראלי המושג הזה לא קיים יותר
אין פה מה "לקבל" זה חרא של הבית ספר, אחרי בית ספר זה לא יהיה קיים.