6 תשובות
לא ראו את זה אבל
הראו את זה בכלל?
לא ראו את זה
ראו את קובי בזכייה שלו
ראו את קובי בזכייה שלו
מלך סטיפס^
שמע, זה לא קשור לטעם. קשור לתחרותיות של אסף. קובי לא יביא ניצחון וגם לא יגיע לעשירייה הראשונה. כמעט כל הנציגים מאירופה הם בעלי קול יפה/מדהים/מצמרר ווטאבר, קובי לא מביא שום דבר מיוחד ושונה משאר המתמודדים. לעומת זאת, נטע הביאה משהו שונה בצורה החיצונית, בקול, במילים של השיר, וזה הוכיח שמשהו יותא דופן כמוהה יכול להביא ניצחון. המשהו הזה השנה הוא הדמות של שפיטה. עם שפיטה הסיכוי להיות בעשיירה הראשונה הוא גבוהה יותר, כי היא מביאה משהו שונה ומיוחד משאר המתמודדים.
(כנל לגבי הזוכה הלפני אחרון מפורטוגל, לא היה לו קול מדהים בכלל, הוא היה נראה די רע חיצונית אבל הוא הביא משהו שקט, יפה, משמעות רחבה במילים, משהו יוצא דופן.)
שמע, זה לא קשור לטעם. קשור לתחרותיות של אסף. קובי לא יביא ניצחון וגם לא יגיע לעשירייה הראשונה. כמעט כל הנציגים מאירופה הם בעלי קול יפה/מדהים/מצמרר ווטאבר, קובי לא מביא שום דבר מיוחד ושונה משאר המתמודדים. לעומת זאת, נטע הביאה משהו שונה בצורה החיצונית, בקול, במילים של השיר, וזה הוכיח שמשהו יותא דופן כמוהה יכול להביא ניצחון. המשהו הזה השנה הוא הדמות של שפיטה. עם שפיטה הסיכוי להיות בעשיירה הראשונה הוא גבוהה יותר, כי היא מביאה משהו שונה ומיוחד משאר המתמודדים.
(כנל לגבי הזוכה הלפני אחרון מפורטוגל, לא היה לו קול מדהים בכלל, הוא היה נראה די רע חיצונית אבל הוא הביא משהו שקט, יפה, משמעות רחבה במילים, משהו יוצא דופן.)
אנונימי
גם ככה כל אירופה חמה עלינו בגלל האיריזיון וכל הקטע עם עזה..
אם שפיטה היתה זוכה היינו בצרות. היא מתוקה ומקסימה אבל היא היתה גורמת שכל המדינות יכעסו עלינו כי היא כוויכול עושה חיקוי של ערבים. זה בדיוק מה שהיה חסר לנו.
אם שפיטה היתה זוכה היינו בצרות. היא מתוקה ומקסימה אבל היא היתה גורמת שכל המדינות יכעסו עלינו כי היא כוויכול עושה חיקוי של ערבים. זה בדיוק מה שהיה חסר לנו.
אסף יצא כלכך מטומטם באמת
באותו הנושא: