4 תשובות
לא ממש
אפשר גם לעלות עם המסת שריר עולה או שגבוהים לא בהכרח יראו את זה
שואל השאלה:
סבבה כי עליתי שני קילו נראלי או שניים וחצי,ואני ארד את זה בקלות אבל אני מפחד שזה דבר שרואים 2.5 קילו
אנונימי