3 תשובות
יאלה קומי לעשות שופינג
אל תהי עצלנית בבית
עם חברה הכי כיף ללכת לקניון ויש לך מחר טיול
אל תהי עצלנית בבית
עם חברה הכי כיף ללכת לקניון ויש לך מחר טיול
זה קניון יהיה כיף!!
קומי
באותו הנושא: