4 תשובות
אהבה עצמית זה תמיד טוב נרקיסיזם זה לא
כל עוד זה באמת לא בא על חשבון אחרים זה דבר טוב אבל אני לא חושבת שיש דבר כזה יותר מידי
יש כזה דבר יותר מדי אהבה עצמית, קוראים לזה נרקיסיזם.
FML
לדעתי יש אובר ביטחון