התחברות
הרשמה
אתמול קבעתי עם החברה הכי טובה שלי שתבוא אלי כמו כל יום קבוע בשבוע ואמא שלי הסכימה
היום אמא שלי לא הסכימה והיא אמרה שלא, הילדה הזאת תבוא בכל מקרה כי היא מרגישה בבית (אני ממש אוהבת את זה וזה ממש בסדר מצידי)
אבל מה לעשות איך להגיד לה? מה להגיד לה ?
11 בפברואר 2019, 08:22
חברה הכי טובה
תשובה אחת
פשוט תגידי לה שהפעם היא לא יכולה לבוא
b
bestgirl
באותו הנושא:
קבעתי עם חברה אתמול בערב לנסוע היום לשוק
אתמול ביקשתי מחברה טובה שלי שתבוא איתי לקניון והיא לא יכלה.. ועכשיו ראיתי שהיא הולכת עם חברה שלה למה זה ככה?
קבעתי עם חברה שלי שאני אישן אצלה אתמול, והיא אמרה לי שהיא בסוף לא יכולה
אז ככה, קבעתי עם חברה שלי הכי טובה המשך בפירוט
החברה הכי טובה שלי אמרה לי אתמול ש..
לקרוא לחברה הכי טובה שלי לפארק למרות שהיא ועוד ילדה שתבוא יריבו?
קבעתי אתמול עם ידיד טוב שלי שנשב היום בערב.
קבעתי עם חברת ילדות שלא ראיתי הרבה זמן בבית קפה היום בערב והרגע גיליתי שהיום גם חברה הכי טובה שלי יוצאת לשם עם חבר שלה..
קבעתי עם 2 חברות לצאת היום ועכשיו 2 חברות אחרות שהן יותר טובות שלי רוצות לצאת גם הערב.
אוף החברות הכי טובות שלי יצאו ואני יצאתי עם חברות אחרות כי קבעתי איתן ממזמן...
מצאתי את החברה הכי טובה שלי ואת אח שלי בחדר שלו אתמול בלילה..