4 תשובות
שואל השאלה:
היא מוותרת על זה לטובת קייטנה משהו... אבל זה עדיין לא פייר . כי היא שריינה את זה כבר
היא מוותרת על זה לטובת קייטנה משהו... אבל זה עדיין לא פייר . כי היא שריינה את זה כבר
אנונימית
כן, אם היא כתבה סתם "סליחה"
היית צריכה לשאול אותה למה
לתת לה להסביר את עצמה אולי תראי שכן יש לה סימה מוצדקת
ולדעתי לא שווה לפרק חברות כזאת בגלל משהו כזה קטן
לתת לה להסביר את עצמה אולי תראי שכן יש לה סימה מוצדקת
ולדעתי לא שווה לפרק חברות כזאת בגלל משהו כזה קטן
זה מאוד בסדר, אמא שלך השקיעה בשבילכן זה לא הגיוני לדפוק ככה ברז תנסי לקבוע עם עוד חברה שתשלים את החוסר כדי שלאמא שלך לא יהיה בעיות ובהזדמנות הראשונה שיש לך לדבר איתה תבהירי לה שמה שהיא עשתה היב לא תקין.