7 תשובות
ממוצע?
שואל השאלה:
לא
,dd
שואל השאלה:
ציון על מקצוע
,dd
אז במה?
שואל השאלה:
מדעים
,dd
בסדר
יש עוד מחצית^
אצלנו אין דבר כזה לקבל פחות מ-40 והמורה שלי אמרה לי שאם היא הייתה יכולה לתת לי פחות אז זה כנראה מה שהיה קורה.. תתנחם חח