4 תשובות
תגידי שאת ככה ושהם יתמודדו עם זה.
זה שאתן תאומות לא אומר שאתם זהות לגמרי, את לא בדיוק כמו אחותך ותגידי שהשתדלת ושבשנה הבאה תשתדלי יותר
תגידי להם שנכון שאתן תאומות אבל לכל אחת יש את האופי שלה ודברים שיותר קלים לה ודברים שיותר קשים לה מאשר לשנייה, וזה לא נכון להשוות ביניכן כי כל אחת היא בפני עצמה.
אנונימית
תגיד שככה זה החיים ואתה לא חרשן
באותו הנושא: