11 תשובות
מבחינת מה? נתונים?
שואל השאלה:
כן
אז אולי תוכלי להמשיך לקצונה אחרי שתסיימי את השירות, זה מאוד תלוי. תדברי עם מי שאחראי עלייך אם זה אפשרי
שואל השאלה:
אני מאוד חריגה מאוד
שואל השאלה:
הקבא שלי היא 45 והדפר 20
שואל השאלה:
זה מאוד חריג
זה באמת חריג. הסיכוי מאוד נמוך. אני לא חושבת שיתנו לך לצאת לקצונה, אבל תנסי לראות אם את יכולה לעשות משהו במקום. הכי טוב שתדברי עם הממונים עלייך.
אם את רוצה את זה מספיק והמפקד שלך תומך בך את יכולה לצאת
את פשוט צריכה לעלות ועדת חריגים
שואל השאלה:
אני מאוד חריגה
הסיכוי נמוך אבל אם תראי נכונות ויכולות גבוהות יש מצב שיתחשבו בזה.
תתפללי להשם
הוא מחליט מה קורה בעולם
N19
באותו הנושא: