15 תשובות
ממש לא, להפך

-זה לא משפיע על המחזור עצמו בשום צורה
לא לא
מקנאה בךך
לא.
זה מצוין זה מעיד על זרימה תקינה
חח גם לי
וזה הכי כיף
לא, זה נורמלי
לכל אחת זה אחרת
יש לך מזל
גם לי אין! תני כיף!
בכלל לא, כיף לך.
זה ממש טוב. גם לי אין
אבל לחברות שלי יש והן אמרו שזה ממש כואב ושהן סובלות.
אז עדיף להיות בלי כאבי מחזןר
זה לא רע.
את רעה.

(לא באמת זה פשוט פאקינג לא פייר חחח)
שואל השאלה:
אז זה כאילו לא מפריע לכלום?
אנונימית
לא, זה פשוט עושה לך חיים קלים חחח
ממש לא ואני ממש מקנאה בך
לאא
זו ברכה!!
אני כ''כ מקנאה בך שאת לא מבינה..
אני ממררת בבכי פה מרוב כאבים על מה את מדברת תגידי ליי..