12 תשובות
שיר באסה סבבה כזה
זה שיר?
אני אהבתי
שיר מעולה!
אנונימי
מוזר וגרוע
זאת דעתי אז אל תעשו לי מינוסים
אנונימית
שיר מבאס...
אבל קצת סבבה.
לא ממש אהבתי
שיר נוראי עם קליפ נוראי
לא אהבתי.
הקליפ יפה השיר פחות לטעמי.
חמוד
קליט כזה
יותר טוב מtoy זה בטוח
בהתחלה לא אהבתי אחרי זה כן