7 תשובות
חושפני.
אם את מרגישה נוח לחשוף את הרגשות שלך לכי על זה, אחרי הכל אלה הרגשות שלך ואף אחד לא יכול להעביר עליהן ביקורת.
אם את מרגישה נוח לחשוף את הרגשות שלך לכי על זה, אחרי הכל אלה הרגשות שלך ואף אחד לא יכול להעביר עליהן ביקורת.
אני לא הייתי מרגישה בנוח לחשוף את הצד הזה לכל העוקבים שלי, אבל אם את כן אז לכי על זה.
זה יותר מידי אישי לדעתי.
זה מאוד אישי
ואנשים מסויימים יקחו את זה כמשהו לצומת לב.
זה לגמרי ההחלטה שלך אבל את צריכה לקחת בחשבון שזה מאוד אישי.
לדעתי תשאירי את זה לעצמך.
ואנשים מסויימים יקחו את זה כמשהו לצומת לב.
זה לגמרי ההחלטה שלך אבל את צריכה לקחת בחשבון שזה מאוד אישי.
לדעתי תשאירי את זה לעצמך.
שואל השאלה:
כן.. זה באמת קצת לא מובן למי כתתבי את זה..
אבל לא התכוונתי לאף אחד מהעוקבים שלי או מהמכרים שלי..
כתבתי את זה על האנורקסיה שלי
ובקטע שאתם אומרים שזה אישי אז אז אין לי בעיה עם זה
כן.. זה באמת קצת לא מובן למי כתתבי את זה..
אבל לא התכוונתי לאף אחד מהעוקבים שלי או מהמכרים שלי..
כתבתי את זה על האנורקסיה שלי
ובקטע שאתם אומרים שזה אישי אז אז אין לי בעיה עם זה
אנונימית
אם אין לך בעיה עם זה שזה אישי לכי על זה
וואו זה מהמם, אבל באמת לא יפריע לך אם כל האנשים שאת מכירה (ועוד אחרים) יקראו את זה? זה נשמע מאוד מאוד אישי