התחברות
הרשמה
אני בקורס חובשים ובאלי להעלות תמונה יש לכם משהו לרשום? מצחיק אולי קצת..
25 ביולי 2018, 22:39
משפט
אינסטגרם
חובשים
3 תשובות
גם את הלב חובשת
ע
עמית666
עושים חיים
צ
ציונות ופטריוטיות
"כולם חולים עליי"
ע
ערס פואטי באבל
באותו הנושא:
איך מתמודדים עם הצקות ועקיצות מאנשים בקורס? אני בקורס חובשים 18+ (חצי שנה) אני בחודש השני של הקורס (המשך)
מישהו שעבר קורס חובשים יודע מה זה השבוע טראומה או בשמו השני מטריקס?
אם מתוך מגב אני יוצאת לקורס חובשים לא תהיה לי בעיה לחזור לתפקיד שלי במגב?
החברה שלי משרתת כמפקדת בקורס חובשים, יש לה אפשרות לבדוק על ההיסטוריה הרפואית של חיילים
קורס חובשים במדא וקורס חובשים בצבא זה אותו דבר?
אתם חושבים שכדאי לצאת לקורס חובשים בצבא?
יש אפשרות מקורס חובשי מרפאה לעבור לקורס חובשים קרביים?
טירונות וקורס חובשים זה במקביל או כל אחד בנפרד?
אם יש פה חובשים פס אפור ומעלה-אני בקורס חובשים ולא הבנתי משהו.
אפשר לצאת מגובניק לקורס חובשים או מכים?
אפשרי לצאת לקורס חובשים?