5 תשובות
תנסי לעשות ספורט
גם לי יש סימני מתיחה אני פשוט שמה קרמים וזה עוזר לי
שואל השאלה:
אני ככ מתביישת בעצמי
אני ככ מתביישת בעצמי
אנונימית
אל תיתביישי זה קורה להרבה אנשים וזה בסדר זה יעבור לך ליפני כמה חודשים כימעט בכול מקום היה לי מתיחות והייתי ממש עצובה ואחרי זה זה עבר לי
שואל השאלה:
אוף תודה אבל זה ממש לא יפה לי ואני מרגישה נוראי עם ההשמנה שלי..
אוף תודה אבל זה ממש לא יפה לי ואני מרגישה נוראי עם ההשמנה שלי..
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: