6 תשובות
אחלה רעיון
אחלה רעיון שבחיים לא יצא לפועל
לול היה לנו פעם ככה רק עם פוסטרים כאלה של לוחות
למה זה נחוץ? מיותר מאוד. הסתדרנו עד עכשיו עם לוח רגיל.
אנונימית
רעיון נהדר.
נקווה שיהיה כזה בעתיד.
נקווה שיהיה כזה בעתיד.
הלוואי
באותו הנושא: