28 תשובות
גאוני.
מיותר.
מגניב.
זה יכול להיות גאוני, וגם שיביאו מצלמה נורמלית לתמונות רב קו
חחח
רעיון חמוד מאוד
צודקת ^^
בתכלס בארנק מלא בכרטיסים זה הכי בולט שיש, רואים כרטיס בצבע ירוק וישר שולפים אותו מבלי להסתבך.

במידה והוא יהיה בצבעים אחרים זה יכול להתנגש עם הכרטיסי אשראי וכו' בארנק וזה יהיה להתחיל לחפש בין כרטיסים באוטובוס נוסע.

הצבע אייקוני ומאוד בולט ומוכר.
מעבר לזה ראיתי כמה בנות במרכז ששמו את הרב קו בקייס כזה יפה ופשוט מניחות אותו על המתקן הזה שמשלמים.
בזבוז כסף על הוצאת מגוון צבעים
מיותר
גאוני זה מגעיל הרב קו הרגיל
מיותר
קצת מיותר
אגד לא תתחיל להשקיע עכשיו בצבעים לרב קו
וחוץ מזה את לא בוהה ברב קו כל היום.
מיותר, כמו שאמרו פה זה ממש מבלבל בין כרטיסים אחרים, רעייון טוב יותר זה להצטלם לבד לרב קו, בינתיים ברב קו אני נראית כאילו באתי לעשות פיגוע חבלני.
מיותר.
מיותר
מושלם בא לי ורוד
חח לא מפריע לי הצבע
MLE
יש לי רעיון! כל הנשים הלא מצחיקות ילכו למטבח
יש ככה עם כרטיסי אשראי מסוימים שאנשים מדפיסים תמונה שלהם עליו
חח בטח אם היו נותנים לי לעצב לבד את הרב קו הוא היה ורוד מנצנץ באופן מוגזם, כי ככה נראים גם הארנק, הכיסוי לאייפון ומחזיק המפתחות שלי
לדעתי זה מיותר ממש. מה נותן לך הצבע של הכרטיס? "שיהיה יפה"? במילא את בדיוק שנייה מעבירה אותו ושלום על ישראל
מיותר
מה אכפת לך מהרב קו? למה לא אשראי? :/
כןן אני רוצה שחור
ממש מיותר
אנונימית