8 תשובות
לי יותר נוח עם מכונה, תתגלח איך שנוח לך.
תלוי מה ואיפה
יש כאלה שמעדיפים מכונה ויש כאלה מעדיפים סכין. תנסה את שניהם ותראה מה יותר נוח לך ומה מוביל לפחות גירויים בעור
יש כאלה שמעדיפים מכונה ויש כאלה מעדיפים סכין. תנסה את שניהם ותראה מה יותר נוח לך ומה מוביל לפחות גירויים בעור
מעדיף מכונה... ואז עובר על זה בקטנה עם הסכין
אנונימי
עדיף סכין.
מהתורה אסור סכין.
אז מכונה
מהתורה אסור סכין.
אז מכונה
מכונה
אנונימי
אני מגלחת עם מכונה
*הייתי צינית , לא במיטבי היום תתעלמו*
*הייתי צינית , לא במיטבי היום תתעלמו*
אה יעני בפנים חשבתי רגליים
מכונה
מכונה
לא זה ולא זה יצמח לך יותר תעשי שעווה וזהו
באותו הנושא: