34 תשובות
חחח את בכיתה ח חכי לזה
אנונימית
ההפך. כיתה יב קשה יותר@יניר האחמש
ממש ממש לא, יב פי אלפיים קשה מיא.
לא לא לא
יב קשה מאוד מי שאומר ש יא יותר אז לא היה ב יב
אני עכשיו בי"ב והיא קשהה
יב קשה מאוד מי שאומר ש יא יותר אז לא היה ב יב
אני עכשיו בי"ב והיא קשהה
שואל השאלה:
אנונימית, אני בט
אנונימית, אני בט
אה סליחה הרי ט קשה
אנונימית
חחח לא לא
לא!!! ממש לא
אולי אולי אולי רק אולי במחצית השנייה
אבל המחצית הראשונה של י"ב זה סיוט מהלך, עברה לי הרבה יותר גרוע מי"א
אולי אולי אולי רק אולי במחצית השנייה
אבל המחצית הראשונה של י"ב זה סיוט מהלך, עברה לי הרבה יותר גרוע מי"א
במחצית הראשונה של י"ב היו לי שאריות מי"א, לא ידעתי מאיפה להתחיל היה לי קצת בלאגן
חחח לא , די להאמין לשטויות שמפיצים בכיתה יא על יב, זה עם פי 2 יותר לחץ ולא רק של לימודים אלא עוד הרבה אחרים , וזה שהולכים מוקדם הביתה זה כי זה מסיימים מיקצועות את המיקצועות האלה מסיימים 3 חודשים לפני סוף שנה אז...
אני האמנתי אל תעשו את זה לעצמכם זה רק מגביר את האי רצון ללמוד ביב כשאת מגלה שכל מה שאמרו לך לא נכון :(
אני האמנתי אל תעשו את זה לעצמכם זה רק מגביר את האי רצון ללמוד ביב כשאת מגלה שכל מה שאמרו לך לא נכון :(
אנונימית
אני סיימתי את כל המקצועות, יש לי במערכת רק ספורט ומגמה, אני באמצע באמצע יום
אנונימית ממש צודקת.
מה את יודעת על יב ויא?
את בכיתה ט-_-
את בכיתה ט-_-
לומד שלוש ימים בשבוע עד 12
אז כן
אז כן
תחילת יב סיוט מחצית שנייה אני בקושי מגיעה לבית ספר
אוי אמלה הלוואי
אני ביא אבל המון ילדים שלומדים עכשיו יב אמרו לי שזה בולשיט ושכיתה יב זה כמו יא רק עם הרבה פחות חשק להכל
פשוט תלוי במגמות שלך, זה הכל.
אני הייתי 3 יחידות מתמטיקה ולכן יב הייתה לי קייטנה, ובלי קשר הבגרויות היו קלות יותר.
מי שלומד לעומת זאת ביולוגיה וכימיה כמו שחברה שלי למדה, לה יב הייתה קשה יותר כי הבגרויות המדעיות היו ב-יב.
אני הייתי 3 יחידות מתמטיקה ולכן יב הייתה לי קייטנה, ובלי קשר הבגרויות היו קלות יותר.
מי שלומד לעומת זאת ביולוגיה וכימיה כמו שחברה שלי למדה, לה יב הייתה קשה יותר כי הבגרויות המדעיות היו ב-יב.
זה ממש מוזר, תמיד אומרים שכיתה יב זאת שכונה וכולם אומרים שהיא מאוד קשה ואומרים שכיתה יא היא גיהנום והשנה יא נראה לי כמו כל כיתה אחרת וזה לא כזה נורא..
לא ממש לא
יב לפחות אצלי בביהס הרבה יותר קשה מיא
יב לפחות אצלי בביהס הרבה יותר קשה מיא
אנונימית מי את שתזלזלי??
ט כן קשה אמנם לא ברמה של תיכון אבל היא עדיין קשה(מבחינת לחץ ודם חברתית). כל הלחץ בא בבום ולא מכינים לזה ולא כלום.
דיי לזלזל
ט כן קשה אמנם לא ברמה של תיכון אבל היא עדיין קשה(מבחינת לחץ ודם חברתית). כל הלחץ בא בבום ולא מכינים לזה ולא כלום.
דיי לזלזל
יא יותר עמוסה ב יב יש יותר בגרויות ודברים
אם אתה לומד בשתי מגמות מדעיות, 5/4 יחל אנגלית ומתמטיקה, יהיה לך יותר קשה ב-יב.
כל מי שלא נמצא או עבר את יב אין לו זכות לדבר
כל אחד פה נהיה גאון פתאום
יב בקושי שלו עוקף את יא
יא אולי נראה קשה עם כל הבגרויות אבל זה קל לעומת מה שמתרחש ביב
כל אחד פה נהיה גאון פתאום
יב בקושי שלו עוקף את יא
יא אולי נראה קשה עם כל הבגרויות אבל זה קל לעומת מה שמתרחש ביב
את בכוונה רוצה לקבל מכות, אני רואה...
שואל השאלה:
יניר האחמש, למה?
יניר האחמש, למה?
את בכיתה ט ואת מדברת על יא ויב כאילו את מבינה בזה. זה מעצבן, תפסיקי.
שואל השאלה:
בסדר זה מה שאמרו לי אז שאלתי מיצינו את הענייו שללרדת עליי
בסדר זה מה שאמרו לי אז שאלתי מיצינו את הענייו שללרדת עליי
לא ירדתי עלייך. הייתי כנה
השאלות או האימרות ששואלים או אומרים פה לא חייבות להיות על עצמך
שואל השאלה:
כן אבל יש פה כמה שאמרו עליי
כן אבל יש פה כמה שאמרו עליי
נראה שthe neighborhood מתוסכל כי הוא בטח נכשל בבגרות בלשון
אנונימי
באותו הנושא: