8 תשובות
אססין קריד אודיסיי
יש לי אותו הוא מושלם
יש לי אותו הוא מושלם
אנונימי
המשחק החדש של אססין קריד .
נראלי הוא יתן לך נשיקות בלי סוף על זה חח
נראלי הוא יתן לך נשיקות בלי סוף על זה חח
וואלה אני אישית מת על אססין קריד אבל החדש לא משהו(אל תהרגו אותי)
אני אומר הצמיד עדיף
אני אומר הצמיד עדיף
צמיד מראה יותר חיבה ממשחק אני ממליץ צמיד
שואל השאלה:
איש העוגיה, אין פה קשר לחיבה.. זה הבן זוג שלי וזה יום אהבה שזה זמן לפנק אחד את השניה במתנה. בלי קשר יש לו יום הולדת בסוף החודש שיש לי כבר כמה דברים ליום ההולדת.
daniel.k אני מכירה את זה אבל אנחנו בני 20 וזה קצת ילדותי לעשות את זה, אבל ללא ספק בעבר הכנתי מתנה כזו לחברות שלי
איש העוגיה, אין פה קשר לחיבה.. זה הבן זוג שלי וזה יום אהבה שזה זמן לפנק אחד את השניה במתנה. בלי קשר יש לו יום הולדת בסוף החודש שיש לי כבר כמה דברים ליום ההולדת.
daniel.k אני מכירה את זה אבל אנחנו בני 20 וזה קצת ילדותי לעשות את זה, אבל ללא ספק בעבר הכנתי מתנה כזו לחברות שלי
שואל השאלה:
בכל אופן תודה לכולם בסוף החלטתי ללכת על המשחק
בכל אופן תודה לכולם בסוף החלטתי ללכת על המשחק
המשחק חח
באותו הנושא: