8 תשובות
לא ממש טוב.
אחלה לגמרי
אני מצליחה לתפקד על 3/4 שעות שינה
אני מצליחה לתפקד על 3/4 שעות שינה
סבבה כזה
לרוב אני לא ישנה יותר מ6 שעות אז אני כבר רגילה למצב..
לרוב אני לא ישנה יותר מ6 שעות אז אני כבר רגילה למצב..
מעולה
הרבה יותר ממוצע שעות השינה שלי כיום
הרבה יותר ממוצע שעות השינה שלי כיום
סבבה
זה מה שאני ישנה בדרך כלל אז סבבה, כרגיל..
לא משהו
אני בדרך כלל ישנה 9 ואם אני על פחות מזה אני לא מתפקדת כל כך טוב ואז ישנה צהריים
אני בדרך כלל ישנה 9 ואם אני על פחות מזה אני לא מתפקדת כל כך טוב ואז ישנה צהריים
תלוי
יש ימים שאני ישנה 7 ואני קרועה מעייפות
ויש ימים כמו היום שישנתי רק 3 ואני עירנית
אבל רוב הזמן עם 6 שעות אני עייפה ממש
יש ימים שאני ישנה 7 ואני קרועה מעייפות
ויש ימים כמו היום שישנתי רק 3 ואני עירנית
אבל רוב הזמן עם 6 שעות אני עייפה ממש
באותו הנושא: