8 תשובות
לא ממש טוב.
אחלה לגמרי
אני מצליחה לתפקד על 3/4 שעות שינה
סבבה כזה
לרוב אני לא ישנה יותר מ6 שעות אז אני כבר רגילה למצב..
Q_e
מעולה
הרבה יותר ממוצע שעות השינה שלי כיום
סבבה
זה מה שאני ישנה בדרך כלל אז סבבה, כרגיל..
לא משהו
אני בדרך כלל ישנה 9 ואם אני על פחות מזה אני לא מתפקדת כל כך טוב ואז ישנה צהריים
תלוי
יש ימים שאני ישנה 7 ואני קרועה מעייפות
ויש ימים כמו היום שישנתי רק 3 ואני עירנית
אבל רוב הזמן עם 6 שעות אני עייפה ממש