10 תשובות
ביניהם.
לא שונאת, פשוט לא אוהבת בני אדם במיוחד.
באמצע כזה
מתחברת בקלות ואז אחרי כמה זמן של חברות מבינה כמה שהם חרא סהכ אז באמצע כזה
אוהבת. אבל אם יש כאלה שהם חראות אני לא אוהבת.
אוהבת
באמצע אבל יותר אוהבת
קשה לי להתחבר לפעמים (קשיים חברתיים)
אבל אני מחפש את הטוב בבנאדם