8 תשובות
אני אוהבת כל סוג של כלב
כעע
בטח יש לה ראש גדול
כייף לך.
ההורים שלי 'אלרגים' לחיות.
ההורים שלי 'אלרגים' לחיות.
כןן
אני אוהבת כל כלבב, כל כלב הוא מתוק.
שואל השאלה:
יש לה ראש גדול כי היא גדולה זה לא ביחס לגוף
יש לה ראש גדול כי היא גדולה זה לא ביחס לגוף
אוהב את כל הסוגים :))
הכלב חברו הטוב של האדם :) חחח
הכלב חברו הטוב של האדם :) חחח
באותו הנושא: